فرماندار چرام گفت: شهیدان رجایی و باهنر به برکت ایمان قوی و اخلاص در عمل، اسوه های جاودانه خدمت صادقانه هستند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ابراهیم فتاح پور در آین غبارروبی گلزار شهدای شهر چرام و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر افزود: زنده نگهداشتن مشی این شهدا گامی ارزنده برای حفظ آرمان های نظام است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: همه دولت ها برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کرده اند که در این راستا دولت تدبیر و امید با عقلانیت و برنامه ریزی در این عرصه منشا خدمات ارزنده ای شده است.

فرماندار چرام با بیان اینکه دولت ها به عنوان ابزاری برای حکومت و خدمت به آرمان های نظام هستند افزود: دولت تدبیر و امید در این راستا با داشتن کارنامه ای درخشان، گام های ارزنده ای در عرصه داخلی و خارجی برداشته است.

فتاح پورگفت: در سه سال گذشته برای عمران و آبادانی این شهرستان خدمات ارزشمندی در بخشهای مختلف صورت گرفته است و این روند با سفر رییس جمهوری تقویت شد.

وی هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات نظام و دولت دانست و افزود: مسئولان اجرایی خدمات دولت را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

دراین آیین مسئولان اجرایی و مردم با قرائت فاتحه و غباروبی گلزار شهدای شهر چرام، یاد شهدای دفاع مقدس وشهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

شهرستان 40هزار نفری چرام در 160کیلومتری یاسوج، 137شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.