امام جمعه شهرستان هشترود برلزوم اهتمام ویژه روسای ادارات تبریز نسبت به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌الاسلام رحیمی در دیدار روسای ادارات گفت: بار اجرایی کشور در دستان روسای ادارات است، بدین منظور آنها باید نسبت به تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی افزود: مخالفت با ضد ولایت‌فقیه قطعا به شیعه آسیب می‌رساند.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه نگاه مردم به دولت‌ها این است که بر محور امام، ولایت و منویات رهبری حرکت کنند تا برای همیشه محبوب قلب‌ها باشند، گفت: هر حرکتی به غیر از حول محور ولایت‌فقیه باشد مورد قبول نیست.

وی گفت: اگر امروز یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم به خاطر حب ولایت‌فقیه بودن آنها بود و حرکت آنها در حول محور ولایت‌فقیه بود.

رحیمی اضافه کرد: با مثبت ارزیابی کردن خدمات دولت تدبیر و امید گفت: دولت تدبیر و امید هم جزء دولت‌های ولایتی است زیرا اولین کسی که لقب امام را به امام خمینی(ره) داد همین شخص آقای روحانی رئیس جمهور بود.

حسن مستفید فرماندار هشترود نیز یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گرامیداشت و گفت: شعار اصلی دولت اتمام پرونده هسته‌ای بود و نهایتاً برجام به تصویب رسید و دولت تدبیر و امید زمانی که دولت را تحویل گرفت نوسانات شدید قیمتی ملموس بود و در اواخر دولت قبلی بی‌مدیریتی باعث شده بود این وضعیت شدیدتر شود اما با روی کار آمدن دولت جدید وضعیت تثبیت و روزبه‌روز بهتر شد.

وی با بیان اینکه دولت در تثبیت قیمت‌ها و اتمام پرونده هسته‌ای موفق بود، اظهار داشت: امسال به هشتاد و شش روستای هشترود گازرسانی انجام خواهد شد و در موضوع بهبود راه‌ها و آسفالت روستاها نسبت به قبل چهار برابر افزایش داشتیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.