دبیر اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از اجرای 15 اثر در سالن‌های نمایشی و پارک‌های عمومی شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رجب‌پور تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از 15 اثر نمایشی 7 اثر صحنه‌ای و 8 اثر خیابانی است.

وی گفت: «دامغالی دنیز از شهرستان نقده»، «وداع با اسلحه و گلسترول از اراک»، «دردسرهای یک مستأجر از ملایر»، «سون با هارین گوزی از ارومیه»، «دوشیزه شانسی خانم از اراک» نمایش صحنه‌ای این جشنواره در سوم شهریورماه است.

رجب پور به نمایش‌های خیابانی نیز اشاره کرد و افزود: «به همین سادگی از مرند»، «اوریم یخیلیب قولاریم اوسته از ارومیه»، «آیا کسی است کار را تمام کند از کرج»، «یک‌خانه یک شهر از بروجرد»، «کوچ از آبادان»، «حکایت غریب از رشت»، «مستر شهروند از اصفهان»، «اوای صدا از گنبدکاووس» نمایش‌های خیابانی هستند که در پارک‌های عمومی به‌صورت زنده از 11 صبح تا 12 شب اجرا خواهند شد.

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران استقبال شهروندان اهری را از این جشنواره بسیار خوب و غیرقابل وصف عنوان کرد و از همراهی مردم و مسئولان قدردانی کرد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار