همزمان با هفته دولت 91 طرح در شهرستان شاهرود افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سید محمدرضا هاشمی فرماندار شهرستان شاهرود گفت: در هفته دولت 91 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 475 میلیارد و 130 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

هاشمی ادامه داد: از این تعداد 78 طرح عمرانی و 13 طرح نیز اقتصادی است.

وی با بیان اینکه از این تعداد دو طرح به صورت شهرستانی اجرا می شود، افزود: شهر شاهرود دارای 32 طرح به ارزش 250 میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: پس از آن بخش بسطام نیز دارای 32 طرح به ارزش 120 میلیارد ریال، بخش مرکزی 17 طرح با اعتبار 100 میلیارد ریال و بخش بیارجمند دارای 9 طرح با اعتبار 60 میلیارد ریال هستند.

معاون استاندار سمنان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 12 طرح در سطح شهرستان تأکید کرد: تمامی این طرح ها متعلق به شهرداری ها و یا بخش خصوصی هستند چرا که نگاه دولت به تکمیل طرح های نیمه تمام و به خصوص طرح های دارای پیشرفت بیش از 50 درصد بوده و طرح جدیدی را آغاز نمی کند.

هاشمی ادامه داد: در این هفته 24 دستگاه اجرایی طرح های خود را بهره برداری خواهند کرد.
وی همچنین یکی از بزرگ ترین طرح های شهرستان را شروع کار دوباره کارخانه کنسانتره دانست و افزود: این کار که با پیگیری و همدلی مسئولان شهرستان و استان انجام شد، نمونه ای موفق از اقتصاد مقاومتی است و کام بیش از 800 نفر از کشاورزان شهرستان که با این کارخانه در ارتباط بودند را شیرین کرد.

فرماندار شاهرود از گشایش رسمی این کارخانه با حضور استاندار خبر داد و گفت: این مجموعه، روزانه به 70 تن محصول نیاز دارد و نخستین بار انگور آن از شهرستان کاشمر نیز هفته پیش وارد شهرستان شد.

هاشمی تأکید کرد: نخستین اولویت مدیران تمام دستگاه ها حفظ وضعیت موجود و جذب سرمایه جدید است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.