همزمان با اولین روز از هفته دولت، 17 طرح در شهرستان فارسان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در اولین روز از هفته دولت و با حضور سید کامل تقوی نژاد معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، بهره برداری همزمان از 17 طرح عمرانی، راه و شهرسازی، بهداشت، کشاورزی و زیرساختی در شهرستان فارسان آغاز شد.

فرماندار شهرستان فارسان گفت: این طرح ها 57 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات بانکی تکمیل و راه اندازی شد.

مرداس طاهری افزود: راه اندازی طرح پرورش ماهی در فارسان با ظرفیت 15 تن و اشتغال 10 نفر از مهمترین این طرح ها با 6 میلیارد ریال هزینه است.

وی اضافه کرد: بهسازی و آسفالت 4.5 کیلومتر محور گوجان بیدکل به ده چشمه از دیگر طرح های افتتاح شده در این شهرستان است.

طاهری همچنین از آغاز عملیات اجرایی یک طرح عمرانی در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: برای اجرا و تکمیل این طرح سه میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گفته وی؛ در این روز پارک محلی شهر فارسان با نام «پارک مالیاتی» نیز با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افتتاح شد و 20 میلیارد ریال هم برای توسعه آن اختصاص یافت.

فارسان با 94 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله 35 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار