به مناسبت هفته دولت، 6 طرح آبرسانی روستایی در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره برداری از 6 طرح آبرسانی روستایی استان در هفته دولت، 65 هزار و 350 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

تورج احمدپور افزود: این طرح ها شامل آبرسانی به روستاهای خیرآباد شهرستان شهرکرد، آزادگان در شهرستان بن و سید محمد، یونکی، کندر کلواری و مجتمع امامزاده حسن (ع) در شهرستان لردگان است.

وی اضافه کرد: این طرح ها با هزینه بیش از 103 میلیارد ریال اعتبار اجرا شد.

احمدپور گفت: طرح آبرسانی به روستای خیرآباد از سال 92 آغاز شد و با بهره برداری از آن یک هزار و 916 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: تکمیل طرح آبرسانی به روستای آزادگان نیز که از سال 94 آغاز شد، یک هزار و 110 نفر را از آب آشامیدنی سالم بهره مند کرد.

احمدپور همچنین افزود: با تکمیل سه طرح آبرسانی در روستاهای سید محمد، یونکی، کندر کلواری و مجتمع امامزاده حسن (ع) به ترتیب 773 نفر، 2 هزار و 283 نفر، هفت هزار و 255 نفر و سه هزار و 50 نفر از جمعیت روستایی شهرستان لردگان از خدمات آبرسانی بهره مند شدند.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی شهیدان رجایی (رئیس جمهور) و باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار