تخریب شخصیت تولیت جدید آستان قدس رضوی از طرف استکبارجهانی، ریشه در رویکرد ایشان برای زنده کردن ارزشها و اهداف انقلابیش دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: هرگاه که بحث احیای ارزش های انقلاب اسلامی از سوی افراد و جریان های سیاسی مطرح می شود طبیعی است که دستگاههای معاند به ترورشخصیتی و ماهوی این افراد و جریانها می پردازند.

رضا شیران با اشاره به فضاسازی های برخی از رسانه های بیگانه مانند بی بی سی فارسی در خصوص عملکرد، اقدامات و مواضع حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی طی ماهها و سالیان گذشته، اظهار کرد:به لحاظ رویکردی که تولیت جدید آستان قدس رضوی در حوزه محرومیت زدایی و فقرزدایی از خود نشان داده است و با توجه به نگاه ویژه ایشان به پابرهنه ها که ولی نعمتان ما و صاحبان اصلی این انقلاب هستند،ارزش های انقلاب اسلامی در مشهد مقدس مجددا در حال احیاشدن است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مدیریت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بر آستان قدس رضوی، مجددا بوی دهه اول انقلاب را به مشام می رساند تصریح کرد: با این رویه دشمنان اسلام و انقلاب مانند گذشته دست از تخریب چنین شخصیت هایی نخواهند برداشت.

انتهای پیام// ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار