ارومیه؛

نقش اردو در تمرین جامعه پذیری

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان غربی با تاکید بر نقش اردو در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان اردو را عنوان تمرین جامعه پذیری دانست.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جواد زاهدی مدیر کل کانون در ویژه‌برنامه افتتاح اردوی استانی اعضا فعال مراکز کانون استان با تاکید بر این‌که اردو تمرین جامعه پذیری و محل آزمایش و دوست‌یابی‌ها است اظهار داشت: اردو ماندگارترین و تاثیر گزارترین خاطرات را در مسیر زندگی انسان رقم می‌زند.

وی با اشاره به این‌که اردو محلی است تا اعضا با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود برای آماده‌سازی زمینه زندگی آشنا شوند بیان کرد: شما با شناخت و پذیرش ویژگی‌های خاص همدیگر برای پذیرش افراد و مسولیت‌های اجتماعی آماده می‌شوید و باید از اردو به عنوان یک فرصت در کسب انرژی برای آغاز سال‌تحصیلی جدید استفاده کنید.

اجرای تک‌نوازی سنتی عاشیق توسط یکی از اعضا کانون شماره 3 ارومیه و ویژه برنامه معرفی شهرستان‌های استان با نماد و سوغاتی آن شهر از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم افتتاح بود.

لازم به ذکر است اردوی استانی اعضا فعال کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با حضور 70 عضو منتخب و کتابخوان به مدت سه روز از تاریخ عصر روز یکم تا چهارم شهریور در اردوگاه معلم ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.