فاز 4 مجتمع آبرسانی بندینی و پروژه آبرسانی روستای دودر شهرستان کنارک به مناسبت نخستین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از فاز4مجتمع آبرسانی بندینی در کنارکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: 4 هزار و 290 نفر با بهره برداری از مجتمع 9 روستایی بندینی با اعتباری افزون بر 128 میلیارد ریال از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

محمدرضا نارویی افزود:  شاخص برخورداری جمعیت شهرستان کنارک 5 درصد ارتقا می یابد. 
وی تصریح کرد: همچنین مجتمع 4 روستایی دودر با جمعیتی معادل 500 نفر و اعتباری افزون بر 16 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 
وی با اشاره به پروژه های هفته دولت این شرکت گفت: مرحله یک پروژه بزرگ دشت سوران شهرستان سیب و سوران، مرحله یک مجتمع گلوگاه زاهدان و ناگ پهن سراوان در این هفته به بهره برداری می رسد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته دولت امسال 5 طرح آبرسانی روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد. 

نارویی افزود: با افتتاح طرح های آبرسانی روستایی 33 روستا و جمعیتی معادل 12 هزار و 126 نفر با رویکرد اقتصاد مقاومتی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
وی ادامه داد: 156 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است. 

وی ادامه داد: شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی روستایی در سیستان و بلوچستان با بهره برداری از این پروژه ها نیم درصد ارتقا پیدا می کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار