دولت برای اجرای طرحهای عمرانی این شهرستان در سال جاری افزون بر 148 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛فرماندار شهرستان خاش گفت: از این میزان  هشت و 2 دهم در صد آن استانی و 6/6 دهم آن از 2 درصد نفت و گاز بوده و در مجموع 84 درصد رشد دارد.

محمداکبر چاکرزهی در نشست اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان خاش با گرامی داشت هفته دولت افزود: اعتبارات امسال در 25 فصل و 61 برنامه برای اجرای 188 پروژه هزینه می شود که اولویت مهم دولت برای هزینه کرد اعتبارات اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام است.
وی ادامه داد: به دلیل شرایط سخت مالی بخش زیادی از اعتبارات عمرانی سال قبل محقق نشد اما در مباحث و موارد اعتباری دیگر و هزینه کرد بالای 520 میلیارد ریالی توانستیم طرحهای خوبی را به اجرا برسانیم.
فرماندار خاش گفت: دولت امسال برای تکمیل مجموعه ورزشی شهدای گمنام خاش 14 میلیارد ریال اختصاص داده که نیاز است اعتباراتی دیگر نیز برای همین موضوع از منابع در اختیار وزارت ورزش و جوانان پیش بینی و تخصیص داده شود.
مهدی عیدوزهی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خاش هم گفت: 35 درصد اعتبارات عمرانی سال گذشته تخصیص داده شد که با توجه به مشکلات مالی و نقدینگی دولت 75 درصد پروژه ها به سال جاری منتقل شده است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: امسال ، اعتبار ، پروژه ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار