فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری دو سارق و کشف هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

کشف 7 فقره سرقت در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شعبان ترک نیا با اشاره به طرح ضربتی مبارزه با سارقان در سطح شهرستان و توفیقات خوب این طرح اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با سارقان طی اجرای دو مرحله طرح ضربتی تعداد دو نفر سارق در سطح شهرستان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در همین ارتباط مأموران گشت انتظامی شهرستان، یک نفر سارق حرفه‌ای سیم برق را حین سرقت شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: متهم در این ارتباط به 6 فقره سرقت کابل هوایی اعتراف کرد و مقادیری کابل هوایی مسروقه از او کشف و ضبط شد.

وی از شناسایی و دستگیری یک سارق منزل نیز توسط ماموران گشت انتظامی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

ترک‎نیا با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، برخورد مستمر با سارقان را یکی از طرح‎های اولویت‎دار در شهرستان ملایر دانست.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان ملایر در اجرای طرح‎های انتظامی همکاری خوبی با پلیس دارند، این مشارکت را در افزایش ضریب امنیت اجتماعی در این شهرستان تأثیرگذار دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اجرای طرح‎های دیگری مانند پاکسازی نقاط آلوده، برخورد با معتادان، مقابله با فعالان عرصه مواد مخدر را از برنامه‎های مجموعه انتظامی شهرستان دانست که به طور مستمر اجرا می‌شود.

وی شهرستان ملایر را منطقه‌ای ناامن برای فعالیت قاچاقچیان عنوان کرد و این مهم را ناشی از همکاری مردم و هوشیاری پلیس دانست.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.