همزمان با هفته دولت و با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دو طرح عمرانی دانشگاه سمنان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس دانشگاه سمنان گفت: روز شنبه ششم شهریور 95، دو طرح عمرانی شامل دانشکده دامپزشکی و بخش 2 ساختمان چند مستاجره این دانشگاه به بهره برداری می رسد.
عباس هنر بخش رئوف افزود: دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان در 2 طبقه، با 14 کلاس درس و 15 اتاق در بخش اداری ساخته شده است.
وی با بیان اینکه برای ساخت این دانشکده بیش از 58 میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت چهار هزار و 600 متر مربع و با زیربنای چهار هزار و 100 متر مربع به بهره برداری می رسد.
رئیس دانشگاه سمنان افزود : بخش 2 ساختمان چند مستاجره این دانشگاه دیگر طرحی است که در سه طبقه و با زیر بنای 2 هزار و 340 متر مربع ساخته شده و با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
وی گفت : برای بهره برداری از این طرح بیش از 49 میلیارد ریال هزینه شده است.
رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به سفر روز شنبه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان و برنامه افتتاح و چند نشست در شاهرود و دامغان و گرمسار توسط وزیر، افزود: نشست با استادان، نخبگان علمی و فعالان سیاسی و حضور در نشست خبری، از برنامه های دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان است.
همزمان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هفته دولت در استان سمنان، چند واحد تولیدی، علمی، خوابگاه دانشجویی و کتابخانه در دانشگاه های استان افتتاح می شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار