رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: به طور حتم دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر، در ورزشگاه اختصاصی سرخ پوشان تبریزی برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا بهروان درباره حضور ستارگان سابق لالیگا در ایران و رویارویی با پیشکسوتان فوتبال کشورمان، بیان کرد: برگزاری چنین مسابقات نمادینی که برای ارج نهادن به زحمات بازیکنان مطرح و اقدامات خیرخواهانه انجام می شود، ارزشمند است. بازیکنان اسپانیایی که به ایران آمده اند، کارنامه درخشانی دارند و تقابل آن ها با ستارگان ایرانی حرکتی فرهنگی است.

وی افزود: طبق صحبتی که با ستارگان لالیگا داشتیم، قرار شد تفاهم نامه ای امضا و از تجربیات آن ها استفاده کنیم. ستارگان لالیگا به دعوت باشگاه هنرمندان به ایران آمده اند و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در راستای احترام نهادن به فوتبال ملی،  تنها در حکم برگزارکننده این دیدار عمل می کنند.

بهروان ادامه داد: با این حال قصد داریم از تجربیات اهالی فوتبال اسپانیا استفاده کنیم. لیگ اسپانیا جزو برترین لیگ های جهان از لحاظ فنی و اقتصادی است. سعی می کنیم زمان برگزاری لیگ ایران را با لیگ های معتبری مانند لالیگا هماهنگ کنیم. از طرفی درصدد هستیم از کیفیت فوتبال اسپانیا در زمینه حق پخش، جذب حامیان مالی و برنامه ریزی برای روزهای فیفادی استفاده کنیم. یکی دیگر از برنامه های ما، آموزش بازیکنان و مربیان ایرانی زیرنظر مربیان و مدرسان زبده اسپانیایی است.

وی افزود: نکته جالب درباره حضور ستارگان لالیگا در ایران، تغییر دیدگاه آن ها در مورد امنیت کشورمان است. بیشتر کشورهای دنیا به بحث توریسم ورزشی روی آورده اند و می بینید که همسایگان ایران سال ها است که از این بخش درآمدزایی می کنند.
 یکی از نکات مثبت برگزاری المپیک در برزیل، تامین زیرساخت های ریو تا پنجاه سال آینده است. به هر حال مراودات اینچنینی فایده زیادی برای فوتبال ایران دارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره پیشنهاد امیرقلعه مویی مبنی بر برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی، گفت: طبق آخرین نامه ای که ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی به سازمان لیگ ارسال کرده اند، قرار شده با توجه به نا آماده بودن ورزشگاه یادگارامام، بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتور برگزار شود.

بهروان با اشاره به این که امکان برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی وجود ندارد، اظهار کرد: به دلیل کمبود وقت، فرصت تعویق دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس وجود نداشت،بر همین اساس  ما از مسئولان تراکتور درخواست کردیم که این بازی را در ورزشگاهی در تبریز یا خارج از استان برگزار کنند.
 البته برگزاری بازی در خارج از استان آذربایجان شرقی به معنی جابه جا کردن میزبان نیست. اما با توجه به این که استقلال در همان روز، از ماشین سازی در ورزشگاه آزادی میزبانی می کند امکان بازی تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی وجود ندارد وقطعا این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتور برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
آقا اجازه! اینایی که این آقاهه گفته بهونس، از قدیم گفتن حرف راست را ازمن بچه بشنو، اینا یا بودجه ای اضافه آوردن که باید هزینه میکردن و لی نکردن ، یا اینکه ، یک بودجه ای هنگفتی اومده و میخواهن درپوشش مسابقه و ریخت و پاش آن، به نوایی برسن، وگرنه یه عده پیروپاتال که هیچ افتخاری در دنیا کسب نکرده اند، با یک عده پیروپاتال دیگه چه مسابقه ای میخواهن بدهند، این پولها را خرج تربیت نونهالهایی مثل من بکنین، صدتامسی و ژاویی و... درمی آییم!! آقا دروغ میگم؟؟
آخرین اخبار