رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مسئولان فوتبال کشور باید خدمات امنیتی و رفاهی ورزشگاه ها را ارتقا دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان غلامرضا بهروان درباره برگزاری کارگاه امنیتی باشگاه های لیگ برتر، گفت: باید در ایران خدمات امنیتی و رفاهی تماشاگران را ارتقا بدهیم و این کارگاه در راستای چنین مباحثی برگزار شده است. به سه مبحث امنیت، سلامت و رفاه تماشاگران باید به یک اندازه بها داده شود.  
 
وی افزود: مدرس امنیتی یوفا برای بهبود خدمات به تماشاگران حتی به سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه‌ها نیز اشاره کرد. وی اعتقاد دارد حضور پرشمار تماشاگران به معنای ریسک بالا در ورزشگاه‌ها نیست بلکه حتی در بازی های کم تماشاگر هم ممکن است که جو ورزشگاه متشنج شود.  
 
بهروان در مورد مهم ترین مباحث مطرح شده در این کارگاه، اظهار کرد: در این کارگاه فیلمی از فجایع ورزشگاه هیسل بروکسل پخش شد و همچنین به اتفاقات تلخ بازی ایران و ژاپن اشاره شد. خدمت رسانی به تماشاگران باید ارتقا پیدا کند. همچنین بخش سازه‌های ورزشگاه‌ها هم می‌تواند برای تماشاگران خطرناک باشد.  
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد امینت هواداران در بازی پیش رو پرسپولیس و تراکتورسازی، بیان کرد: بحث اصلی ما سلامت، رفاه تماشاگران و امنیت 2 تیم در این مسابقه است. تبریز سه تیم در لیگ برتر دارد اما ورزشگاه یادگار امام هنوز آماده نیست. باشگاه تراکتورسازی خواهان برگزاری مسابقه در ورزشگاه اختصاصی خود شده و مسئولان امنیتی استان هم باید با اتخاذ تدابیر مناسب، امنیت برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس را در این ورزشگاه قطعی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار