رئیس فدراسیون شطرنج گفت : شطرنج ایران امروزه در سطح جهان دارای جایگاه مناسب بوده و نیاز است این رشته ورزشی در سطح همگانی گسترش یابد.

رشته شطرنج باید در سطح همگانی گسترش یابد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهرداد پهلوان زادهدر افتتاحیه رقابت های بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا همدان اظهار کرد : استادان بزرگ شطرنج الگوی شطرنج بازان هستند و می توانند در رشد این ورزش در سطح کشور کمک شایانی داشته باشند.

رئیس فدراسیون شطرنج کشور با تاکید بر ضرورت گسترش شطرنج در سطح همگانی گفت: اساتید بزرگ شطرنج از تجربه خود برای ترویج و رشد این رشته ورزشی به فدراسیون کمک کنند.

مهرداد پهلوان زاده وی با ابراز خرسندی از برگزاری تورنمنت های بین المللی در استان های کشور گفت: این رقابت ها در ارتقا سطح دانش و تجربه شطرنج بازان تاثیر مستقیم دارد و حضور استادان بزرگ سایر کشورها بر جذابیت و کیفیت رقابت ها خواهد افزود.

پهلوان زاده با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی اوپن ابن سینا همدان خاطرنشان کرد: این پیکارها در تقویم سایت فدراسیون جهانی به ثبت رسیده و خوشحالیم که با حضور شطرنج بازان زیادی برگزار می شود.

سیزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی اوپن ابن سینا با حضور بیش از 300 شطرنج باز ایرانی و خارجی از عصر چهارشنبه در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان آغاز شده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار