فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه فرود هواپیمای روسی در پایگاه نوژه جنبه سیاسی دارد، گفت: در این زمینه کسانی که موافق با مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی نیستند، فضاسازی کردند.

فرود هواپیمای روسی در پایگاه نوژه جنبه سیاسی دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرلشکر محمدعلی جعفری در نشست صمیمی با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان همدان در خصوص هواپیمای روسی که در پایگاه نوژه فرود آمده، اظهار داشت: در واقع این نکته‌ای بود که آمریکایی‌ها نمی‌توانستند، ببینند که دشمن دیرینه‌شان، روسیه با تحولاتی که بعد از انقلاب اسلامی در منطقه به وجود آمده با ایران متحد شده و علیه تروریست و اهداف آمریکایی‌ها در منطقه بجنگد و پشتیبانی هوایی و کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه این قضیه بیشتر جنبه سیاسی دارد، گفت: در واقع می‌توانیم بگوییم کسانی که موافق با مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی نیستند، فضاسازی کردند.

جعفری تصریح کرد: این موضعی بود که ما با متحد روس درباره از بین بردن تروریست‌ها در منطقه سوریه داشتیم و آنها از ما اجازه خواستند که چند روزی هواپیماهای روسیه‌ای در پایگاه نوژه بنشینند و از اینجا برای بمباران بلند شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص فضاسازی سیاسی هواپیماهای روسی عنوان کرد: این موضوع بیشتر در راستای اهدافی بود که به خواست آمریکایی‌ها دنبال می‌شد که متأسفانه برخی از رسانه‌ها و مسئولین داخلی حامی این قضیه بودند.

سرلشکر جعفری در ادامه با بیان اینکه خانواده‌های شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدا و انقلاب اسلامی هستند، گفت: مردم ایران با بصیرت و ایمان عمیق خود کیلومترها دورتر از مرزهای ایران به دفاع از حرم و حریم ولایت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: اگر موافقت و همراهی شما با شهیدتان نبود بدون تردید آن شهید نمی‌توانست این راه را طی کند و به این درجه نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه خداوند متعال این توفیق و روحیه را به شما داده که این کار را در زندگی خود انجام دهید و مانعی برای همسرتان در این راه نباشید، عنوان کرد: پدران شهدا با ارتباط با خدا، ایمان قوی و لقمه حلال و مادران آنان نیز با شیر پاکی که به شهدا دادند، آنها را پرورش دادند و تربیت کردند و این اجر خاصی دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: همسران شهدا در زندگی نقش ویژه‌ای دارند و این مصداق جمله معروف امام خمینی(ره) است که از دامن زن، مرد به معراج می‌رود و این یک حقیقت و واقعیتی بیش نیست که شما نقش تعیین کننده و اساسی را برعهده دارید.

جعفری با بیان اینکه خداوند به مردم ایران اسلامی عنایت کرده است، ابراز داشت: مردم ایران با بصیرت و ایمان عمیق خود در راه اسلام در جبهه مقاومت اسلامی، کیلومترها دورتر از مرزهای ایران به دفاع از حرم و حریم ولایت می‌پردازند.

وی افزود: امید است با تربیت فرزندان صالح بتوانیم در آینده ای نزدیک ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شاهد تحولات عظیمی در منطقه باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به وضعیت منطقه در خاورمیانه گفت: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین وضعیت را دارد و می‌توانیم اعلام کنیم هیچ‌گونه کمبودی از نظر تجهیزات و امکانات نداریم.

گفتنی است در این مراسم از خانواده‌های سردار شهید «همدانی»، شهید «فانوسی»، شهید «صانعی موفق»، شهید «کرمی»، شهید «شاملو»، شهید«ترابی‌کمال»، شهید «مصطفوی»، شهید «قاضی‌خانی» و شهید «ابراهیم‌خانی» تجلیل شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.