بیش از 158 هزارنفر دانش آموز ، معلم و والدین دانش آموزان درسال تحصیلی جدید نسبت به پیشگیری از اعتیاد آموزش داده می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان از آموزش 157هزار و 500 نفر از دانش آموزان مقطع دوم متوسطه، معلمان و والدین آن‌ها در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: طرح آموزش جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان استان با انجام اقدامات کارشناسی شده و مقدماتی از قبیل آموزش 60 نفر از مربیان در حوزه پیشگیری از اعتیاد و نیز تهیه بسته‌های آموزشی از ابتدای سال تحصیلی جدید در جامعه هدف صورت می‌پذیرد.

آقا میرزایی با اشاره به تصویب طرح پاک‌سازی نقاط آسیب خیز استان عنوان کرد: با نهایی شدن این طرح از هفته آینده به‌صورت پایلوت پاک‌سازی مناطق از معتادان متجاهر و بزهکاران و ساماندهی آن‌ها در چند نقطه از استان اجرایی می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر 75 سمن مرتبط با حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان لرستان فعالیت می‌کنند که می‌توان با ایجاد رقابتی سالم این سمن‌ها را فعال کرده تا بتوانند در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه پیشگیری، فرهنگ‌سازی و صیانت اشتغال بهبودیافتگان به‌عنوان پل ارتباطی مردم و دستگاه‌های اجرایی فعالیت کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.