۳۴ هزار دانش آموز در شادگان مهرماه وارد مدارس می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ حبیب حاجی زاده مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: در سطح این شهرستات قریب به ۳۴ هزار دانش آموز در۳۰۰ مدرسه شهر و روستاها ابتدای مهرماه برای تحصیل وارد مدارس می‌شوند.

حاجی زاده از بازگشایی ۳۰۰ مدرسه در نخستین روز از ماه مهر امسال خبر داد و افزود: همه زیرساخت‌ها برای اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح شهرستان شادگان مهیا شده است.

وی، یکی از موضوعات حساس در آموزش و پرورش را افزایش فضای آموزشی ذکر کرد و گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید به بحث فراهم سازی امکاناتی برای آنان توجه ویژه داشت.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان ، رسالت ‌فرهنگیان ‌و دانش‌آموزان ‌را به ‌عنوان‌ پرچمداران‌ تعلیم ‌و تربیت سنگین‌تر از سایر اقشار جامعه ‌دانست و افزود: این مدارس در حوزه‌های روستایی و شهری مشغول به علم‌آموزی و تربیت هستند و نیاز است برای توجه به وضعیت تحصیلی دانش آموزان مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی همکاری مضاعف تری داشته باشند.

حاجی زاده ، با بیان اینکه دانش‌آموزان امید آینده ما هستند، عنوان کرد: خدا را شاکریم که در فضای جمهوری اسلامی نفس می‌کشیم و از عطر شهیدان بهره مندیم و به فضل الهی با وجود جوانان و نوجوانان دانش‌آموز ما به برتری علمی در سطح جهان فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.