کانون فرهنگی هنری «جنة الرضا (ع)» در آبادان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: به مناسبت دهه کرامت کانون فرهنگی هنری «جنة الرضا(ع)» در محل مسجد امام حسین(ع) آبادان افتتاح شد.

فرهاد پورغراوی علوانی افزود: با افتتاح این کانون، تعداد کانون های فعال مساجد در شهرستان آبادان به رقم ۲۹ می رسد.

وی از غنی سازی بهینه اوقات فراغت دانش آموزان و ارتقای سطحی فرهنگی و هنری شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان یکی از اهداف اصلی راه اندازی چنین کانونهایی نام برد و گفت: با توجه به امکانات ارائه شده در چنین کانونهایی، بخشی از مطالبات مردم پاسخ داده می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با اشاره به تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد فضایی شاد و معنوی در سطح شهرستان افزود: به مناسبت میلاد امام رضا (ع)، شب گذشته جشن بزرگ «بهشت عاشقی» همراه با برنامه های شاد و متنوع در محل مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان یک احمد آباد برگزار شد.

پورغراوی علوانی با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی هنری مسجد النورین در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت، از برگزاری  اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه سنین ۱۶ تا ۳۰ سال توسط این کانون خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به این کانون (تا جمعه ۵ شهریورماه) ثبت نام کنند.

به گفته وی، این اردوی زیارتی و سیاحتی از دهم تا ۲۱ شهریور ماه امسال برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان افزود: کانون فرهنگی هنری علی ابن موسی الرضا(ع) نیز ۴۵ نفر از جوانان فعال عضو این کانون را از ۱۸ مردادماه جاری به مدت ۱۰ روز به سفر زیارتی مشهد مقدس برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.