مسئول کمیته ارزیابی نمایشگاه هفته دولت در خوزستان گفت: دولت تدبیر و امید در طول سه سال عملکرد خود خدمات قابل توجهی به مردم ارائه کرده.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بهاروند اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در طول سه سال عملکرد خود خدمات قابل توجهی به مردم ارائه کرده و شایسته است تا دستگاههای اجرائی این عملکرد و خدمات را به مردم معرفی نمایند.

وی گفت: قطعا ارائه درست و دقیق عملکرد دستگاهها در این نمایشگاه روح امید و نشاط را که از وعده های دولت تدبیر و امید بوده را در جامعه زنده می کند و مردم نیز از کارهای انجام شده مطلع می شوند.

بهاروند با توصیه به دستگاههای شرکت کننده در نمایشگاه مبنی بر عدم بزرگنمائی کارها افزود: شایسته است به همان میزانی که کار انجام شده است عملکردها به مردم معرفی شود و از بزرگ نمائی یا کوچک نمائی کارها پرهیز شود.

وی  اظهار کرد: کمیته ارزیابی نمایشگاه از آغاز و گشایش نمایشگاه تمامی موارد را بررسی کرده و با توجه به شاخصهای در نظر گرفته شده در پایان غرفه ها و دستگاههای برتر را معرفی خواهد کرد.

مسئول کمیته ارزیابی نمایشگاه هفته دولت در خوزستان افزود: ثبت نام به موقع و برپائی غرفه ها توسط دستگااها اولین شاخص ارزیابی است که دستگاههای اجرائی باید به آن توجه نمایند.

وی اضافه کرد: تعامل غرفه داران با دبیرخانه نمایشگاه، حضور منظمو مداوم مسئولان دستگاههای اجرائی در غرفه های خود، پاسخگوئی صحیح و درست به ارباب رجوع، طراحی و آراستگی غرفه ها، چگونگی ارائه بسته های فرهنگی ، آموزشی و معرفی بهتر دستاوردها خود، آموزش از طریق سمعی و بصری در غرفه ها، نو آوری و خلاقیت از عمده ترین شاخصهای ارزیابی است.

بهاروند گفت: دبیرخانه نمایشگاه از سه ماه پیش در استانداری خوزستان تشکیل و با محوریت معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و مدیر روابط عمومی خوزستان نشستهای متعددی برای هر چه بهتر برگزار کردن این نمایشگاه برگزار گردید.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی خوبی در این زمینه انجام شده تا در این نمایشگاه به بهترین وجه ممکن خدمات سه ساله دولت در استان خوزستان به مردم ارائه تا آنان به نحو مطلوب در جریان کارها قرار گیرند.

بهاروند بیان داشت: خوشبختانه استان خوزستان یکی از استانهای مهم و استراتژیک کشور است که مورد نظر بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و اینگونه نمایشگاه ها می تواند سیل سرمایه گذار به این استان را سرازیر نماید.

مسئول کمیته ارزیابی نمایشگاه هفته دولت در خوزستان درپایان گفت: این استان دارای پتانسیلهای بالای اقتصادی است و در صورت سرمایه گذاری درست و اصولی در آن می توان معضلات فعلی آن از جمله بیکاری را ریشه کن کرد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.