معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول گفت: باید برای توسعه و رفع محرومیت بخش‌های مختلف شهری دزفول تلاش کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول اظهارداشت: با توجه به نیاز مناطق محروم دزفول نیازها این مناطق رفع و شاهد توسعه شهرستان در این زمینه خواهیم بود.

امیر عیسی زاده در نشست بررسی عملکرد شوراهای اسلامی شهرهای اقماری دزفول در سرسرای فرمانداری ویژه دزفول گفت :  سیاه منصور و مدارس شهر میانرود دزفول با مشکلات متعددی از جمله عدم برخورداری از آب مناسب برخوردار هستند.

وی افزود:  به همین جهت، باید برای توسعه و رفع محرومیت بخش‌های مختلف شهری دزفول تلاش کرد تا شاهد رفع مشکلات این مناطق باشیم و نیازهای شهروندان در این زمینه رفع شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول عنوان کرد:  شهرهای اقماری شهرستان دزفول با مشکلات زیادی مواجه هستند که رفع محرومیت و توسعه این مناطق، یک نیاز و اولویت مهم در اجرای خدمات شهری تعیین و هدف گذاری شده و برای اجرای آن باید تلاش و برنامه ریزی کرد.

وی افزود: به همین جهت و با پیگیری‌های گسترده و  با توجه به نیاز مناطق محروم دزفول، نیازها این مناطق شناسایی به زودی پس از کاهش آن‌ها در زمینه‌های مختلف شاهد رفع و توسعه شهرستان در این زمینه خواهیم بود.

عیسی زاده بیان کرد: یکی از مهم‌ترین محورها در اجرای این سیاست‌ها قانون مداری است و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای 9 گانه دزفول باید از مسائل حاشیه‌ای اجتناب و خدمات رسانی به مردم را در اولویت اول کاری خود قرار دهند.

وی گفت:  برخی اعضای شوراهای اسلامی شهرستان دزفول، درگیر مسائل سیاسی شده و انتظار مردم برای خدمات رسانی را به فراموشی سپرده‌اند که باید با اصلاح این مسیر به دنبال توسعه و رفع محرومیت شهرستان در این زمینه باشیم چرا که یک شهرداری موفق نتیجه عملکرد مناسب شورای شهر است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول اظهار کرد: برخی تغییر کاربری‌ها در این شهرستان خارج از ضوابط قانونی صورت گرفته که باید در این خصوص شوراها نظارت دقیق‌تری بر عملکرد شهرداران داشته باشند و قانون را ملاک تصمیم خود قرار دهند تا شاهد تکرار این مشکلات نباشیم.

وی درپایان گفت: توجه به رعایت قانون و حرکت در مسیر شرح وظایف مشخص شورای شهر را بیش از گذشته در زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان مؤثر قرار داده و به همین جهت فرمانداری و مجموعه شهری دزفول از شورای شهر به جهت شناسایی و رفع نیازهای دزفول در بخش‌های مختلف شهری و نیازهای شهروندان کمک و همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.