1110 خانوار از نعمت گاز تا پایان سال در سردشت زیدون بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده بخشدار سردشت زیدون گفت: تا پایان سال تعداد یک‌هزار و 110 خانوار این شهر از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداره گاز این شهر افزود: این ساختمان با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال توسط اداره گاز استان با مساحت یک‌هزار و 106 متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به برخورداری 24 روستای جنوبی بخش زیدون از نعمت گاز‌رسانی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه که امید است تا پایان سال افتتاح شود بیش از یک‌هزار و 110 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

بخشدار سردشت زیدون افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه تا کنون بیش از 40 درصد بوده است که امید است با پیگیری‌های جدی مشکلات و موانع پیش روی این پروژه به زودی مرتفع تا در روند کار تسریع داده شود.

فرخنده‌زاده ضمن اشاره به اتمام ایستگاه تقلیل فشار گاز درونک گفت: با راه‌اندازی این ایستگاه در دهستان درونک فشار گاز کنترل خواهد شد.

وی از عزم جدی دولت در رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته اشاره داشت و افزود: رفع نیازهای ضروری از جمله آب، برق و گاز در کنار تلاش و کار برای آسایش مردم بسیار برای دولت مهم است.

بخشدار زیدون خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه در هر کشوری، رشد و پیشرفت در بخش عمران شهری و روستایی و توجه به توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.