تمام روستاهای بالای 20خانوار کشور تا پایان خرداد سال آینده از اینترنت برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با بیان اینکه در حال حاضر 19 هزار روستای کشور از اینترنت برخوردارند، گفت : تمام روستاهای بالای 20خانوار کشور تا پایان خرداد سال آینده از اینترنت بهره مند می شوند.

واعظی افزود:  1310 میلیارد ریال در سه سال گذشته در این زمینه سرمایه گذاری شد و تا پایان دولت تدبیر و امید 1020میلیارد ریال دیگر سرمایه گذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنون 7 شهر ازنسل سوم برخوردار شدند و تا پایان این دولت10 شهر از این طرح بهره مند خواهند شد؛ گفت : پهنای باند اینترنت هم اکنون در مازندران 3 برابر شده است.

وی افزود :دراین سفرطرح هایی بیش از 540 میلیارد ریال افتتاح می شود .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز اقتدار ایران به جایی رسیده است که مشکلات منطقه‌ای بدون حضور و نقش سازنده ایران امکان‌پذیر نیست گفت: دیگر بحث از اسلام، شیعه و ایران هراسی در عرصه بین‌الملل که فرهنگ رایج بین اروپائیان و حتی دنیای غیر غرب است ، مطرح نیست.

محمود واعظی با بیان اینکه این منصفانه نیست عده‌ای به بهانه انتخابات سال 96 به دولت حمله کنند، برجام را زیر سوال ببرند و تحریم را نادیده گیرند، افزود : اعتبار ، جایگاه کشور  و دست‌آورد امروز در عرصه خارجی متعلق به نظام، مقام معظم رهبری و ملت است باید به این دست‌آوردها بهاء داده شود و اعتبار نظام را در عرصه بین‌المللی حفظ کرد.

وی امنیت داخلی را بزرگترین نعمت نظام برشمرد و گفت: داشتن اختلاف سلیقه عیبی ندارد اما انتقادی که به دنبال منافع شخصی باشد جلوی پیشرفت را می‌گیرد همانگونه که انتقاد سازنده سبب توسعه کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص استان مازندران در ارتباط با مسائل اقتصادی و اشتغال نسبت به کشور روند بسیار امیدوارکننده‌ای داشته و بیشتر از کشور است گفت: شاخص تورم مازندران نیز وضعیت خوبی دارد اما مطالبات مردم بابل از نیازهای اولیه است که پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.