سخنگوی جبهه پیروان گفت: اصولگرایان در انتخابات 96 درصدد رسیدن به ائتلافی با محوریت روحانیت هستند.

کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به تصمیم اصولگرایان برای رسیدن به ائتلاف در انتخابات شوراهای شهر و روستای سال آینده، گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری بر ائتلاف میان نیروهای اصولگرا تأکید ویژه دارد.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه تأکید ما صرفا ائتلاف نیست بلکه منظورمان رسیدن به ائتلافی با محوریت روحانیت مبارز است، اظهار داشت: اکثر قریب به اتفاق اصولگرایان، محوریت روحانیت را در همه امور و به ویژه در انتخابات را قبول دارند و درصددند تا ساختارهای لازم برای ائتلاف را تشکیل دهند.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا تصمیم اصولگرایان برای رسیدن به ائتلاف برای انتخابات شوراها، به معنای آن است که اصولگرایان برنامه‌ای برای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری 96 ندارند، تاکید کرد: ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا، بی‌ارتباط به انتخابات ریاست جمهوری نیست.

سجادی با تأکید بر اینکه این دو انتخابات هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند بلکه می‌توانند تقویت‌کننده یکدیگر باشند، بیان داشت: تنها راه اصولگرایان برای آنکه نیروهایشان چون انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و همچنین انتخابات مجلس سال 94 متفرق نشوند، ائتلاف است و باید سازوکاری اندیشیده شود تا از میان کاندیداهای متعدد اصولگرا روی یک فرد اجماع به وجود بیاید. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته گذشته جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان به دلیل همزمانی با دوازدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین تشکیل نشد، گفت: در اسرع وقت این جلسه با محوریت انتخابات شوراها تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار