یک نماینده سابق مجلس گفت: مردم در انتخابات 96 توجه زیادی به مسائل جناحی اعم از اصولگرایی و اصلاح طلبی نخواهند کرد.

محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با ادعای کسانی که معتقدند روحانی امروز بیش از سال 92 به اصلاح‌طلبان نیاز دارد، اظهار داشت: مردم در انتخابات 96 توجه زیادی به مسائل سیاسی و اصولگرایی و اصلاح طلبی نخواهند کرد.

این نماینده سابق مجلس با تأکید بر اینکه برای مردم در انتخابات ریاست جمهوری کارنامه و عملکرد اهمیت بیشتری دارد، گفت: کارنامه روحانی حداقل در بعد اقتصادی قابل قبول نیست و شعارهایش در این سه سال محقق نشد.

بیاتیان تأکید کرد: حمایت اصلاح‌طلبان یا اصولگرایان از روحانی تأثیر چندانی در 8 ساله شدن دوران ریاست جمهوری وی ندارد.

این نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه پیش‌بینی ما بر اساس شواهد و قرائن این است که اگر در انتخابات سال آینده رقیبی جدی در مقابل روحانی باشد رأی نخواهد آورد، اظهار داشت: روحانی در صورتی می‌تواند دوباره رئیس جمهور شود که در این یک سال باقی مانده عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دولت یازدهم در حوزه اقتصاد بسیار ضعیف بود، اظهار داشت: اگر به فرض تورم در دوران روحانی تک رقمی شده باشد، باید ارزیابی کرد که قدرت خرید مردم در این مدت چقدر افزایش یافته است زیرا روحانی خود بارها تأکید کرده که ما تورم را بر اساس آمار بانک مرکزی نمی‌بینیم، بلکه بر اساس جیب مردم باید آن را سنجید.

این نماینده سابق مجلس در رابطه با حمایت مشروط برخی اصلاح‌طلبان از روحانی برای انتخابات 96 گفت: این افراد قطعا به دنبال امتیاز گرفتن هستند و بهتر است وزن خودشان را در جامعه بدانند و برای کسی شرط و شروط قائل نشوند. 

وی تصریح کرد: مردم خیلی به دنبال جریان‌های سیاسی نیستند و برایشان در انتخاب رئیس جمهور اصلاح‌طلبی و اصولگرایی اهمیت چندانی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار