بیش از 30 پروژه عمرانی و خدماتی در هندیجان افتتاح می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سید مهران رفیعی سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: با پیگیری مدیران شهرستان و همت مسؤولان استانی در هفته دولت شاهد افتتاح بیش از 30 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان خواهیم بود.

رفیعی افزود: با زنده نگه داشتن یاد و خاطره دو شهید والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و یاد و خاطره امام راحل و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تمامی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اینک در امنیت کامل در حال زندگی کردن هستیم.

وی گفت: تمام تلاش مجموعه مدیران ادارات سطح شهرستان و بخشداران دو بخش مرکزی و چم‌خلف عیسی ارائه خدمات و ایجاد بستری آرام و به‌دور از مشکلات برای ادامه زندگی مردم ولایت‌مدار شهرستان است.

سرپرست فرمانداری هندیجان افزود: متاسفانه شهرستان هندیجان با داشتن ظرفیت‌های خوب برای پیشرفت تاکنون در بیشتر بخش‌ها دچار مشکلات خاصی است.

رفیعی گفت: ما در هفته دولت بیش از 30 پروژه عمرانی و خدماتی را افتتاح خواهیم کرد تا مردم شهرستان و روستاهای بخش‌های مرکزی و چم‌خلف عیسی بتوانند از این نعمت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: گازرسانی به 4روستا از توابع بخش چم‌خلف عیسی در هندیجان جنوبی با 29 کیلومتر خط انتقال و با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال برای خدمت‌رسانی به بیش از 400 خانوار یکی از پروژه‌هاست که در روز یکشنبه هفتم شهریور به بهره‌برداری خواهد رسید.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان هندیجان دیگر پروژه‌ها را افتتاح 10 کیلومتر از اتوبان چهار خطه محور هندیجان به ماهشهر، افتتاح شبکه برق‌رسانی به بندر سجافی در هندیجان شمالی برشمرد و گفت: با آغاز به کار این پروژه مهم برق‌رسانی شاهد رونق در روستاهای این مسیر خواهیم بود که به امید برق‌رسانی با توجه به خالی بودن از سکنه ولی مجددا شاهد رونق روستاهای مذکور هستیم.

رفیعی افزود: افتتاح ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی هندیجان جنوبی، افتتاح مجموعه ورزشی روستای سرخره علیا از توابع بخش چم‌خلف عیسی و پروژه پارک روستای فیروزآباد و زمین چمن مصنوعی پارک 18 فروردین هندیجان شمالی، تامین برق و اصلاح و تقویت شبکه برق روستاهای محور هندیجان به دیلم، کلنگ‌زنی دو طرح مسکن محرومان تحت پوشش کمیته امداد و چندین پروژه را از دیگر طرح‌های هستند که تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.