طی مراسمی از خبرنگاران و روابط عمومی های فعال ادارات شهرستان نقده بعنوان روابط عمومی برترتجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در مراسمی که در محل سالن ارشاد اسلامی نقده با حضور فرماندار و مسئولین ادارات این شهرستان از طرف موسسه گنجینه فرهنگ سولدوز وارشاد اسلامی برگزار شده بود از خبرنگاران،سایت خبری سولدوز و هفته نامه ها و روابط عمومی های فعال ادارات تجلیل شد.

مرتضی فرامرزی فرماندار نقده در این مراسم گفت: نقده برای معرفی شدن به عنوان مهد فرهنگ در جنوب استان نیاز به وفاق دارد وخبرنگاران ایجاد کننده این وفاقند.

فرامرزی افزود: عزیزانی که در قلم پردازی خبر و خبرسازی فعالیت می کنند دادرسان و پل ارتباط بین مردم و مسئولین هستند و رسالت آنها اجین کردن مردم با مسولین بوده و ما مسئولین باید از از لحاظ فکری و نوع نگرش، خودمان را با این عزیزان وفق دهیم.

وی در ادامه از تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی و در کنار آن خدمات شبکه بهداشت و درمان نقده به مردم شریف منطقه از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت و اقدامات بزرگی که انجام شده و در نوع خود بی نظیر و باقی صالحات خواهد بود، تشکر نمود.

در خاتمه از روابط عمومی های شهرداری، شبکه بهداشت و درمان نقده، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش بعنوان روابط عمومی برتر و فعال با اهداء لوح سپاس وهدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.