در آستانه هفته دولت، شهرداری فیرورق همایشی تحت عنوان تجلیل از خیرین و فعالان عرصه سلامت با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوی برگزار نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، منصور محمودزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان خوی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین عرصه سلامت گفت: استقرار فوریتهای پزشکی در یک منطقه از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و در نجات جان مصدومین از نقش بسزایی برخوردار می باشد که انشااله پس از اتمام بنای آن توسط شهرداری فیرورق بلا فاصله این پایگاه را تجهیز خواهیم کرد.

محمودزاده ضمن بیان تاریخچه ای از تاسیس فوریتهای پزشکی گفت: از سال 1357 فوریتهای پزشکی در شهرستان خوی فعالیت می کند و در حال حاضر با 13 دستگاه آمبولانس به طور متوسط روزانه 30 ماموریت انجام میدهد.

وی درادامه ضمن بیان فعالیتهای مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی فیرورق افزود: این مرکزقبلا در وقت اداری فعالیت می کرد که در سفر اخیر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مقرر گردید که فعالیت این مرکز تا ساعت 24 افزایش یابد که امیدوارم در آینده نزدیک شبانه روزی گردد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.