بیست و پنجمین جلسه علنی مجلس با حواشی نامه‌نگاری مطهری به پورمحمدی همراه بود.

بحث و جدل لفظی کوهکن با علی مطهری در مجلسبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و پنجمین جلسه علنی امروز مجلس در حالی داغ‌ترشد که نامه مطهری به مصطفی پورمحمدی به حواشی‌اش دامن زد.
 
علی مطهری ریاست جلسه علنی امروز را از ساعت 10 و 25 دقیقه صبح بر عهده داشت.

 وی پس از اتمام نطق ناطقان میان دستور چند تذکر را در صحن استماع کرد.

محسن کوهکن که از ابتدای جلسه علنی امروز منتظر استماع تذکر خود در صحن بود، پس از باز شدن تریبونش مطهری را خطاب اظهارات خود قرار دارد.

نماینده مردم لنجان در ابتدای اظهارات خود گفت: بنده قصد داشتم تذکر خود را که درباره شما بود خطاب به آقای لاریجانی مطرح کنم اما با این وجود این موضوع را با شما در میان می‌گذارم.

وی که محتوای تذکرش درباره نامه‌نگاری مطهری به وزیر دادگستری بود در ادامه خواستار این شد که مطهری پاسخ وی را به صراحت مطرح کند.

با این وجود محسن کوهکن در ادامه به نحوه توضیح علی مطهری درباره تذکرش اعتراض داشت و پس از قطع تربیونش با صدای بلند خطاب به وی عنوان می‌کرد حرف من این نبود و شما باید تنها به این موضوع پاسخ می‌دادید که تذکر من وارد است و یا خیر.

در ادامه علی مطهری که به نظر خود پاسخ قانع‌کننده‌ای به کوهکن داده بود، با وجود فریاد برخی از نمایندگان که مشت خود را گره کرده بودند و بلند می‌گفتند مرگ بر منافق، به سرعت از عضو دیگری از هیأت رئیسه خواست تا دستور دیگر صحن را قرائت کند.

البته با این وجود برخی نمایندگان علیرغم تغییر دستور جلسه علنی همچنان پشت سر هم شعار مرگ بر منافق در صحن سر می‌دادند و محسن کوهکن هم با وجود برخی اعتراضات برای چند دقیقه‌‌ای صحن را ترک کرد.

برای مشاهده فیلم این جدل لفظی اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار