تیم فوتبال سیاه جامگان در حالی قصد جذب دو بازیکن را دارد که همچنان به کادر فنی گذشته و بازیکنان بدهی دارد.

سنگ بزرگ نشانه نزدن است/جذب بازیکن جدید با بدهی های زیاد!به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نورمحمدی و روح اله سیف اللهی بازیکنان سیاه جامگان یک هفته‌ای است که در تمرینات این تیم مشهدی حاضر نشده اند و به همین دلیل در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته‌اند تا در مورد آنها تصمیم گیری شود. 

قرار است طی این هفته و با تشکیل کمیته انظباطی باشگاه در مورد این دو بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

طبق شنیده های ما از یک منبع آگاه در باشگاه سیاه جامگان دلیل اصلی غیبت این دو بازیکن در تمرینات تیم سیاه جامگان و همراهی نکردن این نفرات در اردوی اصفهان مشکلات شدید مالی است که از اول فصل گریبانگیر این تیم شده است و حتی بعضی از بازیکنان تیم بابت این مسئله از مدیران گله مند هستند و اعلام کرده اند در صورت ادامه این روند با تمام احترامی که برای این باشگاه قائل هستند چاره ای جز خداحافظی از این تیم نخواهند داشت.

از سوی دیگر مدیران باشگاه اعتقاد دارند آنها بدون دلیل از حضور در تمرینات تیم سر باز زدند و مشکلات مالی دلیل این امر نیست و سر همین موضوع باید تنبیهات شدیدی برایشان در نظر گرفته شود.

این در حالی است که بعضی از مربیان فصول گذشته تیم سیاه جامگان از این باشگاه طلب کار هستند، براین اساس شکوائیه های خود را علیه این تیم تنظیم کرده و به کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال ارائه داده اند.

 حتی بعضی از این نفرات مدعی هستند که باشگاهی که در بی پولی شدید مالی به سر می برد و تاکنون نتوانسته به تهعدات خود در قبال کادر فنی سابق عمل کند چطور قصد جذب دو بازیکن خارجی را دارد که به طور قطع بیشتر از بازیکنان داخلی به فکر دریافت دستمزدشان هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار