مسئولان تیم سیاه جامگان قصد ندارند نام تیم خود را به پرسپولیس خراسان تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه قرار بود تیم سیاه جامگان در ابتدای لیگ شانزدهم با نام اف سی مشهد در مسابقات شرکت کند اما این نام از سوی کمیسیون ماده پنج تربیت بدنی استان خراسان پذیرفته نشد و بر همین اساس پس از بررسی های لازم تصمیم گرفته شد تا در ادامه لیگ با همان نام قبلی در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کند.

در هر صورت مسئولان مشهدی خواستار تغییر نام سیاه‌جامگان هستند که در این میان نام‌هایی از طرف مردم به مدیر عامل و مالک این تیم پیشنهاد شد، اما هیچ‌کدام آنها به نتیجه ای نرسید تا اینکه سرانجام این تیم با همان نام پیشین خود یعنی سیاه‌جامگان وارد لیگ شانزدهم شد، اما با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار شد در تعطیلات لیگ، نام تیم سیاه جامگان تغییر یابد. 

بر این اساس، گفته می‌شد مسئولان سیاه‌جامگان به دنبال تغییر نام این تیم به پرسپولیس خراسان هستند و در این راستا مذاکراتی را نیز با مسئولان مربوطه انجام دادند تا در صورت تأیید نهایی، این تیم به نام پرسپولیس خراسان در ادامه لیگ شانزدهم با این اسم حاضر شود.

 در حالی که اکثر رسانه های ورزشی صحبت از تغییر نام سیاه جامگان به پرسپولیس خراسان را مطرح کرده بودند، اما مسئولان تیم این موضوع را تکذیب کردند.

 پس از این که صحبت از تغییر نام سیاه جامگان به پرسپولیس عنوان شد اکثر اهالی فوتبال از جمله پرسپولیسی ها واکنش تندی نسبت به این موضوع نشان دادند، تا حدی که رئیس کانون هواداران پرسپولیس اعلام کرد که این تیم تنها یک شعبه دارد و مسئولان سیاه جامگان باید اسم دیگری را برای خود انتخاب کنند.

همین موضوع باعث شد تا مدیران ارشد سیاه جامگان در پی اقدامی جنجالی در رسانه ها اعلام کنند که تغییر نام به پرسپولیس خراسان اولویت این تیم نبوده و اسامی دیگری برای تیم خود در نظر دارند.

 مسئولان سیاه جامگان برخلاف میل باطنی خود قصد دارند پس از شش سال نام خود را تغییر دهند، حال این سوال مطرح می شود که تغییر نام در اخذ مجوز حرفه ای از کنفدراسیون آسیا تاثیر گذار است یا خیر؟

*عباسی: خبر تغییر نام تیم را به پرسپولیس خراسان نه تائید می کنم نه تکذیب

محمدرضا عباسی مالک سیاه جامگان به خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه تغییر نام این تیم به پرسپولیس خراسان صحت دارد یا خیر، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و  تاکنون به جمع بندی نهایی مبنی بر اینکه با چه نامی در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم نرسیده ایم و بنابراین این خبر را تائید یا  تکذیب نمی کنم.
وی ادامه داد: سعی مسئولان و کار گروه ویژه باشگاه این است که تا پیش از شروع رقابت های لیگ برتر در هفته پنجم این مشکل را برطرف کنند.

مالک سیاه جامگان درپاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس خراسان در بین گزینه های این تیم قرار دارد یا خیر؟ پاسخ داد: در این باره نمی توانم اظهار نظر کنم که آیا نام پرسولیس خراسان در بین گزینه های مد نظر ما برای ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر قرار دارد یا خیر. در حال اضر چند اسم برای ادامه حضور در مسابقات لیگ شانزدهم مورد نظرمان است که سعی داریم در چند روز آینده با یک تصمیم درست نام مناسبی را برای تیم در نظر بگیریم.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره صحبت های مطرح شده  بعضی از کارشناسان و هواداران مبنی براینکه این تیم با نام پرسپولیس نباید در ادامه مسابقات لیگ برتر شرکت کند این چنین پاسخ داد: ما به نام تیم های پرسپولیس و استقلال کاری نداریم براساس برنامه ریزی های خودمان جلو می رویم و هواداران تیم آزاد هستند هر نامی را که دوست دارند برای باشگاه انتخاب کنند.

عباسی در پایان یاد آور شد: تا بدین لحظه هیچ اسمی به طر قطعی برای تیم در نظر گرفته نشده است و در صورتی که بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم، آن وقت مجوز حرفه ای شدن تیم سیاه جامگان از سوی سازمان لیگ و کنفدراسیون آسیا برای ادامه حضور در مسابقات لیگ صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار