تابلوهای تبلیغات شهروندی شهر اصفهان از اوایل شهریورماه به مدت 15 روز به موضوع "سه شنبه های بدون خودرو" اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی گفت: ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهروندی شهر اصفهان به موضوع "سه شنبه های بدون خودرو" اختصاص یافت.
سعید امامی افزود: این دوره از تبلیغات شهری با موضوع "سه شنبه های بدون خودرو" طراحی شده که از اوایل شهریورماه به مدت 15 روز بر روی تابلوهای تبلیغات شهری نصب خواهد بود تا فرهنگ استفاده از دوچرخه و استفاده نکردن شهروندان از ماشین در روزهای سه شنبه هر هفته را برای شهروندان بیش از بیش نهادینه سازد.
وی ادامه داد: کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به هواداری از شهر اصفهان و کمک در راستای بهبود هوای این شهر پرداخته که در این راستا برنامه های مختلفی را ویژه فصل تابستان برنامه ریزی کرده اند که بیان موضوع استفاده نکردن ازخودرو در روزهای سه شنبه و ارائه طرح های تبلیغات شهری در این راستا صورت می گیرد.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی خاطرنشان کرد: پایین گذاشتن موتور ماشین، فشار ندادن پدال ماشین، دور ماشین را خط کشیدن در روزهای سه شنبه از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو در این طرح ها به نوعی مطرح شده است.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.