دبیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری از اختصاص 300 تابلو تبلیغات شهری به موضوع "عوارض" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سعید امامی رسالت کمیته فرهنگ شهروندی را اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به شهروندان عنوان کرد و گفت: تابلوهای شهری، شاه راه ارتباطی مردم با این کمیته هستند که در تمام نقاط شهر وجود دارند.
وی با اشاره به موضوع تبلیغات شهری و بیان اهمیت پرداختن عوارض افزود: این طرح ها از 19 آذرماه جاری بر روی تابلوهای شهری اصفهان نصب شده که به طور ویژه در قالب شش طرح گرافیکی در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان به نمایش در آمده اند.
وی تصریح کرد: این تابلوها بر روی 300 تابلو شهروندی در سطح شهر اصفهان نصب شده اند که هر یک موارد مورد استفاده از پرداخت های عوارض را به شهروندان یادآوری می کند.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی ادامه داد: نظافت شهری، عمران شهری، حمل و نقل عمومی، توسعه شهری، فضای سبز، هوای پاک و ایمنی شهری هر یک از مواردی هستند که در قالب جمله "به شهر بپردازیم" و اشاره به پرداخت عوارض مورد توجه شهروندان قرار می گیرد.
امامی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت تصاویر تابلوهای تبلیغات شهری با موضوع عوارض می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.