استاندار خراسان رضوی با اشاره به وجود 600 شرکت دانش‌بنیان در استان از اعطای 30 میلیارد تومان تسهیلات به 125 شرکت دانش‌بنیان که وارد فاز عملیاتی شده‌اند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی‌رضا رشیدیان در مراسم بهره برداری از چند طرح در نیشابور با اشاره به وجود 600 شرکت دانش‌بنیان در استان افزود: این شرکت‌ها برای آینده کشور ارزشمند هستند و از این تعداد تاکنون 125 شرکت وارد فاز عملی شده‌اند و تاکنون 300 میلیارد ریال تسهیلات ریالی دریافت کرده‌اند.

وی گفت :مردم ایران شایسته‌ترین افراد برای خدمت هستند و برای همین بخش خصوصی بیشتر خدمات را در استان ایجاد کرده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: دولت با حمایت از صنایع کشور موفقیت‌های چشمگیری داشته است و باید ویژگی دولت را در کنار خدماتش، پایبندی و ایستادگی بر وعده‌های انتخاباتی دانست.

رشیدیان تأکید کرد: برخی در کشور تأکید دارند که دولت را زاویه‌دار با رهبری نشان دهند، ولی چه رئیس‌جمهور و چه معاون اولشان بارها خود را مطیع رهبر دانسته‌اند.

وی با بیان اینکه دولت نتیجه اقداماتش را خود بر عهده می‌گیرد، پایبندی دولت به اندیشه‌های دینی را حتمی دانست و گفت: اینکه برخی تلاش می‌کنند تا نشان دهند دولت در تلاش است تا مشروعیت خود را از بیرون کسب کند، تهمت است.

وی با اشاره به تلاش دولت در مسائل اجتماعی بیان داشت: برخی در برخورد با فساد تلاش می‌کنند که حقوق‌های نامتعارف را بر عهده دولت بگذارند.

انتهای پیام//ر.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.