حمید عزیز آبادی قاری جوان نیشابوری برگزیده بیست و چهارمین جشنواره فرهنگی هنری و قرآنی دانشجویان فنی و حرفه ای سراسر کشور در ارومیه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت:در بیست و چهارمین جشنواره فرهنگی هنری و قرآنی دانشجویان فنی و حرفه ای سراسر کشور در ارومیه 450 دانشجو از دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور شامل250 نفر از برادران و 200 نفر از خواهران شرکت کردند.

عباس کرخی افزود: این شرکت کنندگان در 23 رشته فرهنگی هنری و قرآنی از قبیل رشته های تحقیق ترتیل، حفظ، اذان و دعا، نقاشی، منبت، معرق، تصویرگری و خوشنویسی با مفاهیم و موضوعات قرآنی باهم به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره فرهنگی با برجستگی بخش قرآنی آن برپا می‌شود چرا که ایران اسلامی به دلیل برخورداری از چهره های ملی و جهانی در حوزه قرآن کریم به یک قطب در این زمینه تبدیل شده بنابراین دیگر رویداهای فرهنگی نیز باید با محوریت فعالیتهای قرآنی انجام شود.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: حمید عزیز آبادی قاری جوان نیشابوری توانست در بخش قرائت بیست و چهارمین جشنواره فرهنگی هنری و قرآنی دانشجویان فنی و حرفه ای سراسر کشور در ارومیه برگزیده شود.

کرخی تصریح کرد:در پایان این جشنواره از 72 دانشجوی برگزیده و 27 آموزشکده برتر در زمینه موضوعات فرهنگی هنری و قرآنی در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، رئیس کل دانشگاه فنی حرفه‌ای ایران ، استاندار آذربایجان غربی و دیگر مدعوین با اهدا لوح و جایزه تجلیل شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.