رئيس پليس راه آذربایجان غربی از توقيف يک دستگاه سواري اپيروس كه با سرعت غيرمجاز 208 کيلومتر در محور ماکو بازرگان در حركت بود خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ عباس فرماني گفت: روز گذشته تيم كنترل سرعت پاسگاه پليس راه ماکو، حين كنترل خودروهاي عبوري در محور ترانزيتي ماکو - بازرگان يک دستگاه سواري اپيروس كه با سرعت غيرمجاز 208 كيلومتر در حال حركت بود را مشاهده و بلافاصله آن را توقيف كردند.

وي با اشاره به اينکه برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پليس راه است، افزود: به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز تجاوز از سرعت و سبقت غيرمجاز خودروي مذكور توقيف و 15 نمره منفي در سوابق گواهينامه راننده خاطي ثبت و پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركينگ شد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان با اشاره به اينکه سرعت مطمئنه لازمه ايمني جاده ها است و نبايد براي زودتر رسيدن به مقصد، حوادث جبران ناپذير را رقم زد، خاطرنشان كرد: هدف پليس از اعمال قانون اين است تا رانندگان با توجه بيشتر به قوانين و مقررات سهم خود را در تامين امنيت جاده ها ايفا کرده و با رعايت قوانين الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: سرعت ، توقیف ، سواری ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.