یعقوب مزرعه لی گفت :در سال 94 بیش از 3000میلیارد تومان از محل سهم سلامت مالیات بر ارزش افزوده به این بخش تزریق شده که این کمک شایانی به افزایش خدمات در این بخش کرده است .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی که به مناسبت روز پزشک با اعضای هیات رئیسه سازمان نظام پزشکی ارومیه دیدار می کرد ضمن تبریک روز پزشک گفت : کمک به نجات جان انسان ها و کاهش آلام و درد های آنها ریشه در خصلت خدایی انسان ها دارد .

وی افزود: فعالیت در حرفه پزشکی با توجه به سختی کار مستلزم وجود روحیه قوی ایثار و خدمت در ذات فرد است و پزشکان با همین روحیه است که منشا خدمات بزرگی برای جامعه خود می شوند .

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع سلامت جزو شاخص های اصلی توسعه در جوامع است ، ارائه خدمت شایسته در این حوزه را مستلزم حمایت و برنامه ریزی دولت ها عنوان کرد و افزود : یکی از منابع مالی تامین کننده هزینه های سلامت که از 2 سال گذشته شروع شده اختصاص یک درصد از سهم مالیات بر ارزش افزوده به بخش سلامت است که بر اساس اعلام مسئولان سازمان امور مالیاتی بیش از 3000 میلیارد تومان در سال 94 از این محل به بخش سلامت تزریق شده است .

یعقوب مزرعه لی تعامل و ارتباط بین دستگاه مالیاتی و جامعه پزشکی استان را مطلوب اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد با همکاری و هم افزایی دو بخش زمینه خدمات هر چه بیشتر به مردم فراهم شود .

رئیس سازمان نظام پزشکی ارومیه هم در این دیدار بر اهمیت رعایت اخلاق پزشکی توسط پزشکان تاکید کرد وگفت : خوشبختانه اکثر پزشکان مقید به رعایت اخلاق پزشکی در حرفه خود هستند .

حسن سقط فروش افزود : با وجود خطاها و تخلفات در زمینه پزشکی که موجب صدور احکامی چون توقیف ، درج در پرونده و تعزیراتی شدن ، این جرایم در استان آذربایجان غربی در حدی نبوده است که موجب بسته شدن مطبی در استان شده باشد . وی همکاری دستگاه مالیاتی استان با پزشکان را مطلوی ارزیابی کرد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.