یادواره شهید رجایی در مسجد محمد رسول الله قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین؛در اين يادواره نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از جنایات منافقين ، اهداف و اقدامات آنها در کشور ، براي مردم گفت.

حميدرضا فولادگر در این یادواره با اشاره به ترورو شخصیت های مهم کشوری از جمله شهید رجایی بدست منافقان کوردل گفت : این افراد با شهادتشان شمع راه مردم شدند.

وی با اشاره به تغییرراهبرد این گروهک تروریستی هم افزود: منافقين به جاي ترور فيزيکي به دنبال« ترور شخصيتي» نيروهاي انقلابي هستند.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : امروز بعد از35 سال از شکست آنها  گروهي ميخواهند آنها را دوباره احيا کنند ، تا با شبيخون فرهنگي باعث انحراف افراد از شناخت راه درست شوند.

فولادگردر ادامه گفت : در دوماه گذشته در اجلاسي در پاريس وزير اسبق اطلاعات و امنيت عربستان زمينه ي ملاقات مريم رجوي همسر سرکرده ي منافقين با رئيس تشکيلات خودگردان فسلطين را فراهم کرد تا براساس برنامه ريزي هاي از پيش تعيين شده به احياي دوباره خود در منطقه بپردازند.

فولادگر همچنین با اشاره به انتشار نوار سخنان آقاي منتظري درباره اعدام اعضای منافقین در دهه 60 اضافه کرد: نيروهاي معاند در چند ماه گذشته در صدد  موجه جلوه دادن چهره ي اين دشمنان قسم خورده ي نظام هستند.

فولادگر ، این  موضوع را مسئله ایي فراجناحي دانست که نوه ی امام  و آقای رفسنجانی هم درمقابل آن موضع گیری کردند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: عده ای  بدنبال ضربه زدن به چهره ي امام و خيانت به ايشان هستند و در مجلس شوراي اسلامي هم جمعي از نمايندگان در خصوص نامه ي آقاي مطهري به آقاي پورمحمدي و درخواست توضيح درباره ي اين مسئله ، اعتراض کردند و خواستار بينش و بصيرت از طرف آقاي مطهري شدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به خیانت گروهی از منافقان و خنثی شدن توطئه آنان در جبهه های جنگ  و اعدام تعدادی از انان گفت : امام خميني مانند پيامبر که درصدد اجراي حکم خدا بود ، در آن زمان حکم خدا را  اجرا کردند.

نماينده مردم اصفهان افزود : از زمان امام حسن(ع) تاکنون هيچ حکومت اسلامي مانند جمهوري اسلامي ايران تشکيل نشده است  وظيفه ي ما با توجه به شرايط حساس منطقه ، حفظ اين کشور از خطرات و مسائل و مشکلات داخلي و خارجي است.

فولادگر همچنين ازفرهنگ و اقتصاد به عنوان مهم ترين حوزه هاي مورد توجه رهبري ياد کرد و گفت : با حملات نرم دشمن و از طرفي مشکلات معيشتي و شغل جوانان ، بايد علاوه بر مهار تورم که دولت در آن عملکرد خوبي داشته است ، در تامين معيشت و مبارزه با هجوم فرهنگ بيگانه تلاش کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار