نایب رئیس جبهه پیروان گفت: شواهدی دال بر حضور محسن رضایی در انتخابات 96 ندیده‌ام.

شواهدی برای حضور محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری 96 نیستمحسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: شواهدی دال بر حضور محسن رضایی در انتخابات 96 ندیده‌ام.

وی در ادامه افزود: محسن رضایی برای حضور در انتخابات در دوره‌های گذشته زمان خیلی زودتری کارهای مقدماتی خود را مانند سفر و سخنرانی انجام داد.

کوهکن تأکید کرد: به استناد عدم وجود اطلاعات برای شرکت در انتخابات و مقایسه دوره‌های گذشته با حال حاضر فکر نمی‌کنم محسن رضایی در انتخابات آینده شرکت کند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر جریان اصولگرایی در انتخابات 92 به سه شکل ظاهر نمی‌شد این بستر را برای بعضی از تفاهمات فراهم می‌کرد  توافق سه نفره، پنج نفره و حضور مستقل محسن رضایی در انتخابات را شامل می‌شود ازاین رو شاید عدم وجود یک راهکار مورد تأیید اصولگرایان برای جلوگیری از تکثر و رسیدن به یک کاندید واحد باعث حضور برخی افراد تا انتهای رقابت و یا کناره گیری آنها شد.

کوهکن در ادامه افزود: فکر می‌کنم خلاء یک ساختار و سازمان تعریف شده‌ای که همه از آن تبعیت کنند به نوعی که با خرد جمعی ارتباط داشته باشد موجب شد این اتفاق بیافتد.

وی تأکید کرد: هیچگونه آثاری از حضور محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری 96 وجود ندارد از این رو ضرورتی برای مقایسه وجود ندارد اما رضایی توان رئیس جمهور شدن را دارد.

 نماینده مجلس دهم در پایان تأکید کرد: اگر محسن رضایی به انتخابات ورود پیدا کند و اصولگرایان چند گزینه داشته باشند یکی از گزینه‌ها محسن رضایی است زیرا ما وی را اصولگرا می‌دانیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار