سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در برخورد 2 دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران- کرج یک خانم جان خود را از دست داد.

تصادف اتوبان تهران – کرج یک فوتی بر جای گذاشتجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: برخورد 2دستگاه خوردو در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران -کرج نرسیده به آزادگان در ساعت12:33 یک فوتی بر جای گذاشت.
 
وی تصریح کرد: در پی استعلام برخورد 2خودرو، ایستگاه 45 سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام شد.
 
ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان با مشاهده یک دستگاه 206 با 2سرنشین خانم که به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خارج و با گاردریل‌های میانی بزرگراه برخورد کرده بودند به سرعت وارد عملیات شدند.
 
وی با بیان اینکه این خودرو پس از برخورد با گاردریل با یک دستگاه مینی‌بوس نیز برخورد کرد و در حاشیه اتوبان متوقف شد، گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان، راننده خودرو 206 که دچار آسیب دیدگی بود از خودور خارج اما سرنشین کناری در داخل آهن پاره‌های خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با برش قطعات، وی را از خودرو دور کردند.
 
ملکی ادامه داد: پس از خروج فرد محبوس شده از خودرو، وی تحویل اورژانس داده شد که متاسفانه جان خود را از دست داد.  
 
وی تصریح کرد: خودروها به محل امن انتقال داده شدند و نیز ترافیک به شکل روان در آمد، محل حادثه برای بررسی دقیق به پلیس راهور تحویل داده شد.  
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت 13:42 عملیات پایان یافت.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار