نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان: انصافا آقای جمالی‌نژاد کارها را به خوبی دنبال می‌کنند و در خدمت‌رسانی به مردم خستگی‌ناپذیر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مدیران و مسئولان مناطق، سازمان‌ها و ستادهای وابسته به معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر پیروی و استمرار راه آنان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم برای همه مسئولان تاکید کرد.

وی گفت: در همه مناطق 15گانه شهرداری کارها به خوبی انجام می‌گیرد و امروزه خدمات شهری اصفهان به عنوان الگو برای سایر کلانشهرها مطرح است.

امام جمعه اصفهان با تأکید بر اینکه در جابجایی شهردار نگرانی‌هایی در برخی حوزه‌ها احساس می‌شد، خاطر نشان کرد: با وجود این مسائل پس از انتخاب جمالی‌نژاد این نگرانی‌ها برطرف و اعتماد کامل به مدیریت شهر ایجاد شد و وی با همکاری تمام معاونان شهرداری، شهرداران مناطق و افراد فعال در مدیریت شهری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان به صورت ویژه تلاش کرده است.

طباطبایی‌نژاد افزود: خوشبختانه رکود تأثیر قابل توجهی بر پروژه‌های شهرداری اصفهان نداشته و کلیه طرح‌های شهری در شرایط فعلی به صورت ۲۴ ساعته در حال اجراست؛ این فضا با توجه به مشکلات اقتصادی فعلی کشور فضای مثبتی بوده که می‌تواند بخشی از مشکلات مردم را حل کند.

وی ادامه داد: مسافران و مسئولانی که در سال چندین بار به اصفهان سفر می‌کنند، با تغییرات محسوسی مواجه می‌شوند و این تغییرات مثبت در اصفهان به خوبی قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تقدیر از زحمات کارگران شهرداری، نبود ثبات شغلی را یکی از معضلات مهم حوزه کارگری دانست و گفت: تأمین امنیت شغلی و صیانت از حقوق کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است و نهاد خانواده در جامعه کارگری به خطر افتاده و بسیاری از خانواده‌ها به دلیل نداشتن ثبات شغلی از هم پاشیده شده است.

طباطبایی نژاد به معضل بزرگ مواد مخدر اشاره کرد وبیان داشت: ما در گذشته با توزیع‌کنندگان برخورد داشته‌ایم و هیچ‌کس به اندازه ایران قاچاقچی نکشته اما این راه اشتباه است، ما باید از طریق فرهنگ با مواد مخدر مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیکاری یکی از عوامل مهم اعتیاد است، افزود: اگر ما در حوزه مواد مخدر به مصرف‌کنندگان سخت بگیریم خودشان مواد را ترک می‌کنند، اگر دولت زمینی در اختیار ما بگذارد من خیران را جمع می‌کنم تا در این مکان کارخانه‌ای احداث کنند و معتادان را برای کار کردن و ترک اعتیاد بکار گیرند و حقوق اداره کار را به خانواده‌هایشان بپردازند و زمانی که بهبود پیدا کردند، به جامعه بازگردند.

طباطبایی نژاد بار دیگر با تاکید بر اینکه خدمت به مردم اصلی‌ترین وظیفه مسئولان شهرداری است، گفت: مسئولان بدانند که این مسئولیت‌ها عمر کوتاهی دارد و باید از این فرصت کوتاه برای خدمت به مردم و ارتقای بخش‌های مختلف جامعه استفاده کنند و با دقت، درایت و دلسوزی و اتحاد در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند و پیشرفت و آبادانی شهر اصفهان به عنوان شهر نمونه مذهبی و گردشگری را مدنظر و سرلوحه کار خود قرار دهند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.