فرمانده هوانیروز گفت: در اطراف کشور ناامنی موج می‌زند و هوانیروز تلاش می کند، وظیفه خود را در مرزهای جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی انجام دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهید رمضانی در شیروان درباره برنامه‌ها و وظایف نظامی هوانیروز  گفت: در اطراف کشور ناامنی موج می‌زند و هر یک از نهادهای نظامی وظیفه خاصی را بر عهده‌دارند، هوانیروز نیز از این قاعده مستثنا نیست و وظیفه خود را در مرزهای جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی انجام می‌دهد.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون در پی درخواست کمک وزارت کشور از ارتش، به کمک آن‌ها رفتیم و در تصادفات جاده‌ای به هموطنان عزیز امدادرسانی کردیم.

امیریاری تصریح کرد: بنا به درخواست مسئولان کشوری از سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار ساعت پرواز امدادی داشتیم و در این عملیات به‌وسیله بالگردهای امدادی هوانیروز، هموطنان عزیزمان را سریعاً به مراکز درمانی می‌رسانیم.

فرمانده هوانیروز با اشاره به تشکیل تیمی برای سرکشی به خانواده شهدا نیز توضیح داد: از سه سال گذشته تیمی از فرماندهی، حفاظت اطلاعات و نیروی انسانی، باهدف بازید از خانواده شهدا تشکیل داده‌ایم.

امیریاری افزود: این وظیفه ما است که به دیدار خانواده شهدا برویم چراکه آنان سرمایه‌های گران‌قدر انقلاب هستند؛ این تفکرات را امام خمینی (ره) بنا نهادند و حضرت آقا پس از ایشان ادامه‌دهنده این راه بودند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.