پهپاد اوتوپایلت سیراف در منطقه عملیاتی رزمایش بیت‌المقدس 28 در نصر آباد اصفهان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پهپاد سیراف توانایی تصویربرداری و ارسال آنلاین تصاویر به پست فرماندهی را دارد و توسط متخصصان دانشکده پدافند مرکز آموزش توپخانه نزاجا ساخته شده است.

این هواپیمای بدون سرنشین دارای 100 کیلومتر برد است.


رونمایی از پهپاد سیراف در رزمایش بیت المقدس 28

فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش بیت المقدس 28 در جمع خبرنگاران گفت: تانک های ذوالفقار و تیام و نفربر فلاق در رزمایش بیت المقدس 28شرکت دارند.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان افزود: علاوه بر این سلاح ها، اسلحه باهر و شاهر ایفای نقش می کنند تا به عنوان پدافند سطحی نقش خود را انجام دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه این سلاح ها توانستند قابلیت های خود را در حوزه دفاع سطح نشان دهند،تاکیدکرد: ادوات متناسب با سامانه های دفاعی بهینه سازی شده است تا بتوانند در نبردهای آینده کارآیی لازم را داشته باشند و موشک های ضد زرهی که علیه این اهداف به کار گرفته می شوند منحرف کنند.

مرحله سوم رزمایش بیت المقدس 28 نیروی زمینی ارتش امروزدر منطقه عمومی نصر آباد اصفهان با حضور یگان های پیاده، مکانیزه، زرهی، توپخانه، تیپ 65 نیروی مخصوص، یگان های واکنش سریع، هوانیروز و با پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی ارتش آغاز شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.