به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

علی لاریجانی در پست خود نوشت: دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح سد مخزنی کوچری با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو گوهری بودند که از نظر اخلاص،فداکاری و مدیریت هوشمند در بزنگاه های همواره در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشند.



اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نوشت: آقاي كارلوس كي روش سرمربي موفق تیم ملی فوتبال كشورمان با صميميت خاصي از حضور من به نمايندگي از دولت در محل تمرين تيم ملي تشكر و بيان داشت: «شما به قلب فوتبال ایران یعنی ورزشگاه آزادی آمده‌اید. از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنم. 
این حضور معنای بزرگی برای بازیکنان تیم ملی و کادر فنی آن دارد. ما به این حضور به چشم یک هدیه نگاه نمی‌کنیم بلکه این کار وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. ما، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی همیشه سعی می‌کنیم که جایگاه پیراهن مقدس تیم ملی ایران را بالاتر قرار دهیم و حضور امروز شما به ما کمک می‌کند که مسیرمان را هرچه محکم‌تر و با اطمینان بیشتر طی کنیم.»
شنیدن این سخنان از زبان سرمربی تیم ملی کشورمان که بیانگر عزم و غیرت همه اعضای تیم ملی و بازیکنان خوب مان بود، امیدواری به موفقیت تیم ملی برای راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه را دوچندان میکند.

اینستاگردی

مهدی سلطانی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از دوران کودکی اش نوشت:"نوستالژى: من (نشسته وسط) همراه با پسر دايى ها، خانه پدربزرگ سال هزار و سيصد و پنجاه و پنج"

اینستاگردی

 صفحه اینستاگرام بهادر مولایی با تصویر زیر به روز شد. مولایی در این پست تصویری از تمرینات خود را منتشر کرد.

اینستاگردی

کمند امیر سلیمانی نوشت: خيلى خوشحالم كه در يكى از سريالاى پر مخاطب امسال بازى كردم مرسى از دوستانى كه تا آخر سريال همراه و بيننده بودن و خسته نباشيد ميگم به همه همكارانم در اين پروژه كه با مهربانى و دوستى ٦ ماه در كنار هم بهترين روزها رو داشتيم. و خسته نباشيد ويژه به آقاى سهيلى زاده بابت جمع كردن ما دور هم و ساخت زيباى اين كار. به اميد همكاريهاى زياد و دوباره با همه عزيزان دل در اين پروژه. عكسو از صفحه آقاى دلاورى بى اجازه برداشتم. راضى باشن ديگه

اینستاگردی

سردار مرتضی طلایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام؛آخرین انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و در این انتخابات هیئت رئیسه اصولگرای شورای شهر تهران ابقا شد.
در این جلسه مهدی چمران با ۱۶ رای بیشترین آرا را کسب کرد و دوباره بر صندلی ریاست نشست.همچنین احمد مسجد جامعی ۱۴ رای کسب کرد و یک رای سفید هم در این میان بوده است.همچنین با پایان رای گیری برای انتخاب نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مرتضی طلایی توانست در رقابت با احمد حکیمی‌پور و رحمت الله حافظی پیروز شود و با کسب ۱۷ رای به عنوان نایب رئیس شورای شهر انتخاب شد. 
احمد حکیمی پور در این انتخابات ۱۳ و حافظی یک رای کسب کردند.همچنین انتخاب دو منشی و عضو هیات رییسه شورا در سال چهارم با نامزدی ابوالفضل قناعتی، محسن پیرهادی، محمد مهدی تندگویان و محسن سرخو برگزار شد. که در این رای گیری محسن پیرهادی و ابوالفضل قناعتی هرکدام با کسب ۱۷ رای به عنوان دو منشی هیات رییسه انتخاب شدند، همچنین سرخو ۱۳ رای و تندگویان، ۱۵ رای کسب کردند.
در پایان رای گیری، رضا تقی‌پور با کسب ۱۶ رای اعضای شورای شهر تهران، به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران باقی ماند. اسماعیل دوستی نیز در این رای گیری، ۱۴ رای کسب کرد و در این میان یک رای سفید نیز وجود داشت. به همه منتخبان امروز به ويژه آقاي مهندس چمران تبريك عرض مي كنم و اميدوارم سال پاياني شورا ، سالي مفيد و موثر براي شهر و شهروندان باشد.

اینستاگردی

 رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود با توجه به حواشی اخیر پیرامون برنامه خندوانه و دورهمی نوشت:" سلام رفقا. عزيزان چندين وقته كه براتون چيزى ننوشتم.
١-خدايا ما رو غنى تر و عميق تر و مدبرتر كن. تعدادى از شما عزيزان دلتون جنگ مى خواد تماشا كنين. دلتون مى خواد آدماى محبوبتون مثل گلادياتورها بيفتن به جون هم و شما فرياد بزنين: آره بكشش!!!
بايد اين توضيح رو يه بار براى هميشه بدم كه من به اين دنيا نيومدم كه با چيزاى خوب بجنگم به دنيا نيومدم كه مهربونى و خنده رو خراب كنم. 
يه دور من و عادل رو در برابر هم قرار دادن و اين رقابت شوخ طبعانه با حمايتهاى زشت داشت تبديل مى شد به يك جنگ. در صورتى كه من و عادل رفيقاى قديمى هستيم و هردومون از موفقيت هم لذت مى بريم.
حالا هم مهران عزيزم كه براى من و هممون بسيار محترم و عزيزه. اگر كمى گفتگوها و مصاحبه هاى من. از ١٥ سال پيش تا الان بررسى كنين مى بينين كه هميشه ازش به عنوان"نابغه ى تلويزيون" ياد كردم. 
ترك سيگارم برام خيلى مهمه و دلم مى خواست به همه اعلام كنم. اما تا ديروز هيچ چيز راجع به سيگار كشيدن مهران عزيزم نمى دونستم. 
بديهيه كه ساده لوحانه ترین فكر اينه كه من بخوام به كسى تيكه بندازم يا حسودى كنم. اونم به مهران عزيز دل هممون.
سعى نكنين آدمايى كه دارن براتون كارى مى كنن رو در برابر هم قرار بدين. بى نتيجه است.
٢- دوستتون دارم حتى اگه بعضى وقتها مثل بچه هاى دوساله فكر كنين."
رامبد جوان


محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز تروریسم یادداشتی منتشر کرد. در این یادداشت چگونگی انتساب وی به فرماندهی سپاه گفته شده است.  
رضایی در این پست نوشت:" حضرت امام خمینی (ره) در یک جلسه خصوصی، بعد از جنایت تروریستی منافقین در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، ما را دلداری دادند و فرمودند: «این اول کار است، انقلابی که ما شروع کردیم باید بیش از این شهید دهد؛ شما قرص و محکم در صحنه باشید که حوادث دیگری در راه است.»
هشتم شهریور 1360 یکی از این حوادث بود. در آن زمان سپاه عملاً فرمانده نداشت. دغدغه ما این بود که تنها با اطلاعات سپاه نمی‌توانیم با منافقین مبارزه کنیم. احمد آقا با من تماس گرفت و گفت امام حرفی ندارد شما را فرمانده سپاه کند، ولی شما با اطلاعات سپاه چه کار می‌کنید؟ من خدمت ایشان گفتم به امام عرض کنید: شما نگران اطلاعات نباشید؛ من اگر فرمانده سپاه شوم آنرا تقویت خواهم کرد که در عمل هم همین‌طور شد؛ امکانات بیشتری را در اختیار اطلاعات سپاه قرار دادم. امام مرا خواستند و فرمودند: «می‌خواهم شما را فرمانده سپاه کنم. مراقب اطلاعات سپاه باشید ولی وضع جنگ را هم عوض کنید.»
سه ماه بعد از یک ‌طرف آبادان را از محاصره آزاد کردیم و از سوی دیگر بساط منافقین را در کشور برچیدیم."


محسن رضایی


بیژن بنفشه خواه نوشت: استاد مجیدخان اسکندری(طراح گریم) و سلطان سعیدخان راد(سوپراستار)

اینستاگردی




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.