اصفهان؛

آموزش مدیریت پسماند

دوره آموزشی "مدیریت پسماند" در مراکز بهداشتی مناطق ۱۵ گانه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در مذاکرات انجام شده با مسؤلان مرکز بهداشت اصفهان، از اردیبهشت ماه امسال در مراکز بهداشتی سطح مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان ۱۸۸۰ نفر ساعت مباحث "مدیریت پسماند" به وسیله آموزشگران شرکت های خدماتی آموزش داده شده است.

غلامرضا ساکتی افزود: با تعاملات ایجاد شده بین آموزشگران شهرداری و رابطین بهداشت، سفیران سلامت و گروه سالمندانِ مراکز بهداشتی، مشکلات محلات در حوزه مدیریت پسماند بررسی می شود.

وی تصریح کرد: در برخی مناطق رابطان بهداشت به طور داوطلبانه در آموزش و فرهنگسازی مباحث پسماند فعالیت می کنند که این خود گامی مؤثر در جلب مشارکت های مردمی در فرایند فرهنگسازی مدیریت پسماند است.
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان مهمترین هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را جلب مشارکت های مردم در آموزش و فرهنگسازی مدیریت پسماند خواند و اظهارکرد: ما معتقدیم که رابطان بهداشت و سفیران سلامت یا گروه سالمندان مراکز بهداشتی چون از عمق مردم هستند، همکاری آنها در فرهنگسازی اثرگذاری آموزش را چند برابر می کند.

ساکتی اظهارکرد: قرار است در مهرماه سال جاری، دوره های آموزشی مدیریت پسماند ویژه ماه محرم برای این گروه از مخاطبین برگزار شود تا از همکاری و مساعدت آنها در زمینه مدیریت پسماند(حفظ نظافت شهر، تفکیک پسماندها، کاهش تولید پسماند) در مراسم های عزاداری بیشتر استفاده شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.