اولین همایش پژوهش های کاربردی در علوم جغرافیایی 12 اسفند 94 در سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: این همایش در 13 محور کلی و یک محور ویژه 12 اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحدسمنان برگزار می شود.

نادر رهبر افزود: جغرافیا و برنامه ریزی شهری، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، جایگاه مطالعات ژئومورفولوژی و زمین شناسی در جغرافیا، جغرافیا اقلیم شناسی و کاربردها، جغرافیا و معماری، جغرافیا و برنامه ریزی توریسم، جغرافیا و آمایش سرزمین، جغرافیا و توسعه پایدار، جغرافیا و محیط زیست، کاربرد سیستم اطلاعات، جغرافیا و سنجش از دور، جغرافیا و اقتصاد، جغرافیا و روان شناسی، جغرافیا و انرژی از جمله محورهای این همایش است.

به گفته وی این همایش یک محور ویژه نیز دارد که موضوع آن مسائل و مشکلات استان از دیگاه جغرافیایی است و در این همایش کارگاه سیستم اطلاعات جغرافیایی نیز برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این همایش تا پنجم اسفند فرصت دارند چکیده و اصل مقالات خود را از طریق ایمیل geography@semnaniau.ac.ir ارسال کنند. ارائه جواب و پذیرش نهم اسفندماه انجام می شود و همایش نیز 12 اسفندماه برگزار می شود.

این همایش به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و با مشارکت استانداری، شورای اسلامی شهر سمنان، سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان، مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ، دانشکده فنی، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، انجمن جغرافیا و برنامه ریزی شهری ایران ، دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان و سیویلیکا برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.