مدرسه شش کلاسه رسول اكرم (ص) با همت خیر نیک اندیش ،عین الله روستا در شهرستان پلدشت با حضور فرماندار، امام جمعه، رؤسای ادارات به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر آموزش و پرورش پلدشت مجتبی طالبی ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز،اظهار كرد: این مدرسه با اعتبار 425 میلیون تومان در زمينی به مساحت 1300 مترمربع دارای 6 باب كلاس با زیر بنای 370 متر مربع به همت خیر نیک‌اندیش، عین الله روستا در سال 94 کلنگ‌زنی شد و با پیگیری‌های صورت گرفته امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه اکبر عبدالله نژاد فرماندارپلدشت نیز کار این خیر نیک اندیش را در ساخت این واحد آموزشی بسیار خداپسندانه دانست و خواستار گسترش فرهنگ کار خیر در شهرستان شد.

علی آخوندیان ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در آیین افتتاح این مدرسه با ارائه گزارشی از عملکرد خیرین مدرسه ساز در استان ، میزان مشارکت و کمک خیرین نیک اندیش در امر مدرسه سازی را مطلوب ارزیابی کرد.

افشین سنایی ، رئیس اداره مشارکت های مردمی استان نیز ضمن تشکر از اقدام خداپسندانه خیر محترم مدرسه ساز گفت: نقش خیرین در امر مدرسه سازی در استان چشمگیر بوده و خیران بخشی از مشکلات فضای آموزشی را در استان برطرف کرده اند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و تندیس به عین الله روستا از این حرکت خداپسندانه این خیر تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.