یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنقر با مساعدت حامی خود راهی خانه بخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنقر گفت: یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنقر با مساعدت ۱۱۰ میلیون ریالی حامی خود راهی خانه بخت شد.

صفدر امجدیان با بیان اینکه با مساعدت این حامی نیکوکار اقلام ضروری جهیزیه یتیم سنقری تامین شده است، گفت: اجاق گاز، کولر، یخچال، تلویزیون و ماشین لباسشویی از اصلی ترین اقلامی بوده که با مساعدت این حامی خیر خریداری شده است.

امجدیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کمیته امداد در راستای تامین هزینه های ازدواج مددجویان نیازمند یاری و مساعدت خیران است گفت: خیران و نیکوکاران می توانند با مشارکت در طرح کوثر جهت تامین هزینه های ازدواج جوانان مددجو یاری رسان کمیته امداد شوند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۷۳ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنقر در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند اظهار امیدواری کرد: با مساعدت های بی دریغ خیران و حامیان نیکوکار این نوعروسان نیز از کمک هزینه جهیزیه بهره مند و راهی خانه بخت شوند.

صفدر امجدیان همچنین با یادآوری اینکه در چهار ماهه نخست امسال۴۲ فقره کمک هزینه تامین جهیزیه با اعتبار ۷۸۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت در شهرستان سنقر اختصاص داده شده است پیش بینی کرد: این میزان جهیزیه تا پایان سال ۹۵ به ۱۳۰ کمک هزینه افزایش پیدا کند.

کمیته امداد در سال ۹۴ نیز بالغ بر دو میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرده است. کمک هزینه های تامین جهیزیه اعطای به نوعروسان مددجو ۲۰ میلیون ریالی است.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، مساعدت ، خیر ، تامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.