نشست هم اندیشی کارشناسان معاونت امور بهداشتی و معاونت فرهنگی و امور دانشجویی در خصوص معاینات جسمانی دانشجویان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این جلسه مقرر گردید دانشجویان جهت ایجاد سهولت در پایش سلامت جسمانی فرم شناسنامه بهداشتی در سایت ثبت نام دانشگاه را دانلود و با در دست داشتن فرم شناسنامه سلامت به مراکز خدمات جامع سلامت که از سوی معاونت بهداشت تعیین و هماهنگی خواهد شد مراجعه و مورد معاینه قرار گیرند و بقیه دانشجویان که طبق گزارش کارشناس مربوطه کمتر از دانشجویان سطح استان می باشد نیز در حین ثبت نام مورد معاینه اکیپ پزشکی معاونت بهداشت قرار گیرند.

هاشم زاده سرپرست اداره راهنمایی و مشاوره در این جلسه اظهار امیدواری کرد: انجام این مهم باعث شود معاینات جسمانی به موقع و با پوشش صد در صدی و برای تمام دانشجویان انجام گیرد.

هاشم زاده اعلام کرد: اداره مشاوره دانشگاه آماده همکاری بوده و از همان ابتدا با هدف کار با کیفیت بالا تجدید قوا نموده است.

هانیه صادقی کارشناس سلامت جوانان نیز گفت :لازم است اداره مشاوره و سلامت روان همکاری گسترده ای با معاونت بهداشت ایجاد کند و از دانشجویان برای برگزاری همایش ها و استفاده از محیط و فضای اداره مشاوره استفاده کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.