اسمعیل کریم زاده گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در مراسم بزرگداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر در جمع کارکنان سازمان افزود: این هفته فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و الگوگیری مسئولان دولتی از روش و منش متعالی این دولتمردان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تعیین نقشه راه خدمتگزاری ضروری است.

کریم زاده اظهارکرد: راه و روش و سیره شهیدان رجائی و باهنر به قدری متعالی بود که دشمنان چشم دیدن این خصوصیات برجسته را نداشتند و اقدام به ترور این دولتمردان کردند.

وی بیان کرد: گذر از کشاورزی معیشتی و برنامه ریزی برای مقرون به صرفه کردن تولیدات کشاورزی و در عین حال افزایش درآمد بهره برداران، رونق اقتصادی بخش کشاورزی، افزایش بهره وری و راندمان تولید و اجرای سیاستهای وزارت جهاد کشاورزی از برنامه ها و اهداف سازمان جهاد کشاورزی استان در سال جاری است .

کریم زاده تصریح کرد: استراتژی دشمنان برای واردات ارزان محصولات کشاورزی به کشور و تعطیلی کشاورزی به بهانه های مختلف موجب تضعیف تامین امنیت غذایی است که سیاستهای دولت تدبیر و امید برای خودکفایی درتولید محصولات اساسی در راس امور اجرایی سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بهره برداران بخش کشاورزی کشور با همراهی مسئولان دولتی با تلاش شبانه روزی خود با تولید 14 میلیون گندم در سال زراعی جاری کشور را از وارد کردن این محصول استراتزیک به خودکفایی رساندند به طوری که آماده صادر کردن یک میلیون تن گندم به کشورهای خارجی هستیم .

وی با اینکه سه برابر میزان مصرف گندم استان در سیلو ها ذخیره سازی شده است ، خاطر نشان کرد: در استان آذربایجان غربی نیز برنامه های مدون برای تداوم تولید گندم در کشت پاییزه در حال پیگیری و اجرا است و آمادگی کامل برای ورود به سال زراعی جدید را داریم و برداشت گندم در استان هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.